Inwestycja w SEO - czy to się zwróci

Inwestycja w SEO - czy to się zwróci czyli pozycjonowanie jastrzębie zdrój szukiwarką największą, a pewnie też najlepszą, to pozycjonowanie stron w wielu krajach na świecie nie może ograniczać się jedynie do tejże wyszukiwarki. Wszystko to za sprawą szeroko rozumianej konkur

Dodane: 20-05-2019 13:45
Inwestycja w SEO - czy to się zwróci

Witryny www – pozycjonowanie

pozycjonowanie jastrzębie zdrój
pozycjonowanie jastrzębie zdrój


Google nie jest jedyną wyszukiwarką internetową, o czym zdaje się zapominać coraz więcej osób. Choć oczywistym jest fakt, iż Google jest wyszukiwarką największą, a pewnie też najlepszą, to pozycjonowanie stron w wielu krajach na świecie nie może ograniczać się jedynie do tejże wyszukiwarki. Wszystko to za sprawą szeroko rozumianej konkurencji, gdzie każdy nowy użytkownik jest na wagę złota. Nawet zatem jeśli Google stanowi powiedzmy 90%, to warto starać się o użytkowników innych wyszukiwarek, bo może to być ruch bardzo wartościowy i odpowiednio konwertujący. Trzeba mieć tego świadomość pozycjonując strony!




Social media czy SEO?


W dzisiejszym artykule zastanowimy się nad tym, czy warto inwestować w SEO, czy też może po prostu w social media. To nie jest łatwe zagadnienie i wszystko to wymaga szerokich analiz i wnikliwego zapoznania się z tematem. Specjaliści podkreślają fakt, że Facebook, Instagram, Twitter, Snap to dziś najpopularniejsze portale społecznościowe i są one kluczowe do odpowiedniego poruszania się w tematyce internetu. Co jednak z pozycjonowaniem stron? Istniało one lata przed social media, a jedyną formą społeczności były kiedyś po prostu fora dyskusyjne. Naszym zdaniem nie ma sensu wybór na zasadzie pozycjonowanie stron albo social media. Dziś, kiedy konkurencja jest ogromna, warto inwestować w oba te rodzaje marketingu internetowego i wybrać i seo i social media.




Co oznacza skrót SEM w związku z pozycjonowaniem?


Skrót SEM ma związek z pozycjnowaniem i oznacza z języka angielskiego Search Engine Marketing. Dosłownie tłumaczy się to jako marketing w wyszukiwarkach internetowych. SEM to ogół działań promocyjnych podejmowanych w internecie, w celu osiągnięcia najwyżyszch wyników wyszukiwania na wybrane słowa, frazy, które są wpisywane w wyszukiwarkę. SEO (Search engine optimiziation) wchodzi w zakres działań SEM. Pojęcie Search Engine Marketing jest pojęciem bardzo ogólnym, w które skład wchodzą inne terminy związane z marketingiem internetowym oraz pozycjonowaniem. Również pojęcie PPC (z angielskiego Pey Per Click) wchodzi w skład marketingu wyszukiwarek internetowych. Zależność między tymi pojęciami idealnie opisuje równanie REM=SEO+PPC.




© 2019 http://dobre-pozycjonowanie.rys.radom.pl/